sâmbătă, 10 februarie 2018


Jurnalul unei femei simple {2018: 6/52}




adus in blogosfera de Corcodusa  

Astazi:  sambata 10 februarie 2018.

AFARA... zi cu mult soare, dimineata friguroasa  avem minus un grad la primele ore ale diminetii spre amiaza se incalzeste usor.


MA GANDESC...sa investesc ceva din timpul meu si pentru corp, instrumentul caruia nu ii dadeam mare importanta. Acum stiu ca el are un rol extrem de important in viata mea si deci vreau sa-l cadorisesc cu un abonament la sala de fitness ( piscina,spa,pilates,yoga, etc)

SUNT RECUNOSCATOARE... Creatorului meu, pentru autorii si conferentiarii acestor timpuri, pentru viata mea minimalista poate chiar prea minimalista vorba Iuliei: mami mai putin de cum esti tu nici ca se poate. :)

VREAU...sa renunt la macar un obicei sau doua anul acesta din cele rele pe care le am. ( eu stiu, eu fac, eu dreg, rigiditate )

CITESC...Regasirea puterii interioare a Niculinei Gheorghita, o carte care m-a prins super uai.




DIN BUCATARIE... la ora pranzului, vom adulmeca aburii unei mamaligute fierbinti cu bucati de carne fierte in vin la cuptor, iar ca salata o varza murata taiata subtire si sezonata cu ulei.

CE MAI MESTERESC... inimioare si iepurasi alternativ in functie de material, inspiratie si timp.



AM INVATAT... ca TOLERANTA este prost inteleasa iar de cele mai multe ori ignorata totalmente. 

IN CASA... liniste totala doar eu tacanesc tastatura.

IMI PLAC...in aceasta perioada frumusetea si parfumul zambilelor.




UN CITAT PREFERAT PENTRU ASTAZI... " Dumnezeu este in mine - eu sunt in Dumnezeu." (Wilhelm Fiebiger)
   
O FOTOGRAFIE SAU MAI MULTE DIN SAPTAMANA ACEASTA...




Un sfarsit de saptamana minunat!

Multumesc, pentru fiecare popas facut pe aceasta pagina!

Ps. Alege sa asezi bucuria ca accesor la reverul vietii.

3 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

ce-mi place jurnalul tau!arata super!am citit si eu cartile Niculinei si ii ascult emisiunile din cand in cand.Am invatat niste lucruri de la ea :)

corina spunea...

Si eu ii ascult emisiunile :) nu scap aproape nici una. Mi-a schimbat mult felul de a gandi.Vad cu o claritate mai profunda tot ce se afla in jurul meu.
In final o sa ma tin si eu de jurnalul asta. :)

.✿*E LENA*✿. spunea...

Frumoase gânduri,superbe fotografii,parfumul zambilei
l-am simțit până aici!
Duminică frumoasă îți doresc,dragă Corina!
Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!