sâmbătă, 26 octombrie 2013

Cum platim



De cativa ani buni platile pe care le avem de efectuat le facem prin banca, dar nu numai platile ci si salariile noastre ne sunt introduse direct in banca iar noi folosim cardul.
Reclama care se face este totdeauna atragatoare si ne lasam usor influentati de ea.
Desigur ca e mult mai usor sa nu te doara capul de nimic nu?
Mie imi intra salarul in banca iar deaici ei se incarca de tot. Nu mai este nevoit ca omul sa astepte la rand ore intregi la banca sau in orice alta sucursala pentru a-si plati darile.
Cu toate acestea m-am hotarat ca cel mai bine este pentru mine sa-mi gestionez eu banii si nu altii.
Prefer sa ma duc sa stau la rand sa astept, si sa platesc eu ceea ce am de platit.Banca niciodata n-o sa faca platile gratis. Isi i-au ei "comisionul" lor mult mai mare decat credem noi. In primul rand banii nostrii ii dam pe mainile lor.Ce vrei mai mult deatat???
Tot mai multa lume cel putin deaici, isi da seama de minciuna care se afla in spatele reclamei.
Inca din urma cu vreo doi trei ani, nu am mai fost convinsa ca e bine sa las salarul in banca. Stiam ziua de plata iar in urmatoarea zi mi-l scoteam iar gestionarea o fac dupa cum cred eu ca e mai bine. Si acum raman tot la aceeasi parere.
                                        Voi cum procedati cu platile?
                                                                     O zi frumoasa!

12 comentarii:

Fifi spunea...

Salariul intra pe card, dar la noi nu se percepe nici o taxa daca plătești cu cardul in magazine, iar la utilități la fel, mai puțin la apa unde am observat o taxa

Fifi spunea...

E o taxa daca ii lași automat ca ei sa facă Plățile.... Eu am un dispozitiv care generează parole si plătesc de acasă prin net

Unknown spunea...

Si noua ne intra salariul pe card. Platim ce facturi avem de platit prin banca, pentru ca nu se percepe niciun comision pentru asta si verificam etrasele de cont pentru a sti tot timpul ce se intampla cu banii nostri. Are banca taxele si comisioanele ei greu de inteles, cand e vorba de credite si alte chestii mai complicate, facturile sunt simplu de urmarit.
Pup Corina!

anca spunea...

Mie salariul imi intra pe card, in afara de intretinere platesc totul online, facturi, rata, vacante, cumparaturi de haine...pentru ca in genere comisioanele sunt 0 iar la retragere mie imi ia pentru orice suma oricat de mica comision destul de mare, asa ca daca as trage de 5 ori bani de pe card mi-ar lua in medie 30-35lei si...pentru ca banii din portofel zboara mai repede, pe card parca nu i-as avea, sunt putin mai chibzuita.Te imbratisez:*

@irina_sweet_home spunea...

eu imi iau banii in mana, am avut posibilitatea sa aleg daca vreau banii asa sau pe card.

corina spunea...

Fifi, nu am platit niciodata online dar banuiesc ca trebuie sa introduci nr. de cont bancar pe care il ai, pe internet. Si eu nu am incredere sa-mi expun nr. de cont...

corina spunea...

Iuliana, Anca, ce sa zic avantaje si dezavantaje... :)

corina spunea...

Irina, total deacord cu tine. Doar ca aici nu ai posibilitatea sa primesti banii decat prin banca.
In tara inca mai sunt oportunitati si asta e bine :))

Mihaela Dămăceanu spunea...

Eu acum îmi iau salariul cash. Dar multă vreme i-am luat pe card şi nu am văzut mare diferenţă la comisioane. Pup!

Rodica Botan spunea...

Si eu folosesc direct deposit si platirea directa din account. Dezavantajul este ca guvernul stie tot: ce cheltui, unde, cind si cum. Prea sintem controlati . Dar cum muncesc multe ore si n-am vreme multa la dispozitie o fac de necesitate...Tot mai multa lume traieste asa...

corina spunea...

Ai dreptate Rodica. Din pacate asa traim...

Amedeya spunea...

Salariul intra pe card, dar eu scot banii si merg sa achit fiecare factura. Apoi asez chitantele la dosar. Asa m-am invatat. Parca ma simt mai utila si mai implinita cind ma duc eu. :)