vineri, 9 aprilie 2010

Reviste lucru de mana




Aici am citeva reviste care imi plac foarte mult ,iar pe linga ca le admir bineinteles ca ma si inspir.O sa pun din fiecare cate ceva.Acesti saculeti umpluti cu flori uscate sau cu fan uscat se pun in camerele copiilor pentru a avea somn linistit.Am citit intr-o revista de medicina.


M-au dat gata aceste genti.De primavara,vara sunt excelente.

Prosoapele impodobite frumos cu punct in cruce.

Cine stie sa tricoteze...eu nu le am.

Spaniolii fac foarte multe cadouri la nasterea copilului cu tablouri cu numele lor.Indeosebi nasii pentru 
finuti,bunici pentru nepoti.






O pernuta cu flori de camp.Cu maci.








2 comentarii:

MIRELA spunea...

imi plac foarte mult laborurile tale de mana si eu am foarte multe facute pt cei mici ,imi place foarte mult sa cos goblene trimise din romania si sa crosetez mult plovore ,fustite pt fetite ,cu prima ocazie iti trimit fotos.foarte frumoase creatiile tale.besos tie si familiei tale

corina spunea...

Ok.chiar mi-ar place sa imi trimiti poze.Mirela acum sa iti spun ceva.Prima data ti-am vazut celalalt comentariu cu amandinele.Acolo mi-am dat seama ca locuiesti in Spania si chiar credeam ca te cunosc.Acum nu mai sunt sigura.Eu cunosc o fata cu numele acesta care vine in parcul scolii dupa copil.Oricum daca nu esti tu aceea sa stii ca nu pot sa iti aduc amandina pe care ti-am promiso.Imi pare rau.Oricum te mai astept!